Naši budući projekti
Svoje ambicije u pogledu uljarstva i dalje širimo, tako da na tržište etablirali našu uljnu kartu, koja je napravljena od tri maslinova ulja , i to ekstra djevičansko maslinovo ulje Torkul,ekstra djevičansko maslinovo ulje Drobnica i ekstra djevičansko maslinovo ulje Lastovka. Obzirom da je riječ o kombinaciji tri maslinova ulja, projekt je nazvan Velolučka trilogija. Ova iznimna kombinacija našla je svoju primjenu u prestižnim restoranima i hotelima, kroz ekskluzivnu individualnu ponudu gostima.Odabrani hoteli koji su u mogućnosti ispuniti standarde visoke kvalitete, moći će tako nuditi Velolučku trilogiju gostima.
Zašto je važno odabrati vrhunsku namirnicu pri posluživanju jela?
Gosti nekog hotela ili restorana su samom odlukom odabira pojedinog hotela i restorana, dali svoje povjerenje osoblju te ustanove. Zauzvrat ti isti gosti očekuju da prilikom izlaska iz te ustanove budu zadovoljni i sretni.
Koliko se puta i Vam dogodilo da ste sebi i svojima prijateljima rekli kako neki restoran ima odličnu hranu, ali izbor vina bi mogli i popraviti, a od maslinovom ulju da i ne govorimo. Ovim projektom mijenja se čitava dosadašnja percepcija pristupa uljima i stvara se prostor odabira. Gosti mogu birati između toga dali će uzeti gratis ono maslinovo ulje koje je na stolu otvoreno (ne znajući koliko je ulje staro i tko je proizvođač te da li se radi zbilja o maslinovom ulju), ili će – platiti- ono što im je preporučeno i sugerirano, a ostatak količine mogu ponijeti kući (naravno u koliko ostane ulja u boci nakon slasnog jela).
Što dobiju ugostitelji ?
Ugostiteljima kao prvo maslinovo ulje više nije trošak – naplaćuju ga, a onda stvaraju i dodatno grade povjerenje u očima svojih gostiju, jer se brinu o njima, a samim time stvaraju svoju prepoznatljivost u širim razmjerima. Time se gradi povjerenje na više razina: gostu se osigurava pristup vrhunskoj namirnici provjerene kvalitete, otvara se prostor dolasku gostiju bolje platežne moći jer su upravo gosti bolje platežne moći najčešće jako dobro upoznati s vrhunskim vinskim i uljnim kartama, i žele za svoj novac dobiti samo najbolje a na nama je da im to i omogućimo. Dodatno, gradi se i pozitivna slika kroz preporuke gostiju kao restorana/hotela koji bira od temeljnih namirnica isključivo kvalitetu i prestiž.
Što dobijamo mi?
Naša ulja (a maslinovo ulje je jedno od temeljnih i najzdravijih prehrambenih namirnica), se kvalitetno konzumiraju i troše na ispravan način. Educiramo ugostitelje, a kroz njih i goste i čitavu javnost. Eliminiramo sivo tržište, te tako osiguravamo uspješno poslovanje stvarajući prepoznatljivost kroz nove navike. Otvaramo prostor budućim proizvođačima vrhunskih ekoloških proizvoda da jednostavnije, brže i lakše pozicioniraju svoje proizvode kroz sustav provjerenih objekata u kojima je dobrodošla ponuda izvornog, domaćeg, autentičnog ali uz najviše standarde kvalitete i izvrsnosti. Time se Hrvatska pozicionira na mapi najpoželjnih gastro odredišta u kojima gost za ponuđenu cijenu, dobiva provjerenu vrijednost i najvišu kvalitetu.
Zaključak: Uljna karta je svima potrebna i dobro je došla.